„Know-how“ pastabos: kaip įdiegti užšaldymo kištukus

„Know-how“ pastabos: kaip įdiegti užšaldymo kištukus

Jie vadinami užšalimo kištukais, nes jie yra gynybos elementas. Jei vanduo variklio bloke užšaltų, manoma, kad kamščiai iššoktų prieš blokui įtrūkus. Kartais jie veikia, kartais ne. Užšaldymo kištukai paprastai yra sumontuoti ir pamirštami, tačiau iškilus problemai jie gali būti spygliuočiai jūsų šone. Užšalimo kištukų montavimas nėra sunkus, tačiau kyla tam tikrų komplikacijų. Kai kuriuos užšalimo kamščius lengva pasiekti, tačiau kai kurių neįmanoma pasiekti transporto priemonėje esantį variklį. Paimkite tipišką mažą blokelį Chevy, yra trys lengvai pasiekiami kištukai bloko šonuose ir pora priekyje, bet bloko gale yra du kištukai, kurių nepasieksite neišėmę variklio, ir pora priekyje, kuriai reikia nugriauti variklio priekį.

Dažniausios užšalimo kamščių problemos yra užšalimas ir korozija. Jei temperatūra nukrenta žemiau antifrizo apsaugos lygio vandenyje, kyla pavojus, kad vanduo užšals. Kai tai atsitiks, vanduo plečiasi. Jei jums pasiseks, jis išstums tik vieną ar du užšalimo kištuką. Kai vanduo ištirps, aušinimo skystis pradės tekėti iš užšalimo kamščio.

Korozijos gedimas yra šiek tiek kitoks. Yra trijų tipų šaldymo kamščiai: žalvario, gumos (plečiasi) ir plieno. Žalvariniai kištukai nerūdija, todėl jie yra tinkamiausio tipo. Kita vertus, plieniniai kaiščiai gana lengvai rūdija. Laikui bėgant korozija suardys sandariklį, todėl kamštis gali nutekėti. Guminiai kaiščiai , kurie dažniausiai naudojami greitam remontui, laikui bėgant sugenda dėl šilumos ciklų. Jas reikia pakeisti iškart, kai tik pradeda tekėti.

Užšaldymo kištukai būna įvairių dydžių ir jūsų variklis bus kelių dydžių, kai kurie varikliai turi 10 ar daugiau kištukų. Galite įsigyti visą šaldymo kištukų rinkinį arba atskirus kištukus, jei reikia pakeisti tik vieną ar du. Labai rekomenduojame žalvarinius kištukus ilgalaikiam remontui.

„Know-how“ pastabos: kaip įdiegti užšaldymo kištukus

Norint pašalinti seną užšalimo kamštį, reikia perforatoriaus ir plaktuko. Kai kurie žmonės naudoja atsuktuvus, bet visi žinome, kad atsuktuvai skirti varžtams, nieko daugiau. Naudokite perforatorių ant vienos kaiščio pusės, tada plaktuku trenkite, kol jis susilankstys. Kai jis yra sulankstytas, galite jį ištraukti naudodami reples arba spaustukų rankenas.

„Know-how“ pastabos: kaip įdiegti užšaldymo kištukus

Visada naudinga šlifavimo popieriumi arba Scotch-Brite™ padėkliuku išvalyti skylę blokelyje. Patikrinkite jį ir ieškokite įtrūkimų požymių. Jūs tiesiog norite nuvalyti visas laisvas rūdis ar sandariklį.

„Know-how“ pastabos: kaip įdiegti užšaldymo kištukus

Nuvalykite paviršių stabdžių valikliu ir sausai nušluostykite. Tada paruoškite kamštį tam tikru Permatex Form-A-Gasket #1 sandarikliu. Šis gaminys skirtas užšaldymo kamščiams ir kitoms presuojamoms reikmėms, taip pat tarpinėms. Tiesiog plona danga yra viskas, ko jums reikia. Jūs neprivalote jo naudoti, bet jūs turite geresnį sandariklį, jei tai darote.

„Know-how“ pastabos: kaip įdiegti užšaldymo kištukus„Know-how“ pastabos: kaip įdiegti užšaldymo kištukus

Sulygiuokite kištuką į angą ir įspauskite ranka. Turėtumėte sugebėti jį laikyti ranka.

„Know-how“ pastabos: kaip įdiegti užšaldymo kištukus

Tada naudokite guolio atsuktuvą ir plaktuką, kad įkištumėte kištuką į angą. Norite važiuoti kištuko išorėje, o ne viduje.

„Know-how“ pastabos: kaip įdiegti užšaldymo kištukus

Kai kištukas sutampa su bloku, darbas baigtas.

Pakeisti užšalimo kaiščius nėra sunku, tačiau juos pasiekti gali būti tikrai sunku su transporto priemonės varikliu. Jei negalite pakeisti kištuko automobilyje, gali tekti kreiptis pagalbos į vietinį NAPA AutoCare centrą.

Peržiūrėkite visas variklio dalis, kurias galite rasti NAPA Online, arba patikėkite vienai iš mūsų 17 000 NAPA AutoCare vietų, kad atliktumėte įprastinę priežiūrą ir remontą. Norėdami gauti daugiau informacijos apie tai, kaip sumontuoti šaldymo kištukus, pasikalbėkite su išmanančiu ekspertu vietinėje NAPA AUTO PARTS parduotuvėje.