Kaip pasidaryti individualią radiatoriaus žarną » NAPA Know How tinklaraštis

Įdėdami mažiau pastangų, galite sukurti individualų radiatoriaus žarną, kuri ne tik sulaiko tą 200 laipsnių aušinimo skystį sistemos viduje, kur ji priklauso, bet ir atrodo tikrai gerai. Daugumą dalių taip pat galite įsigyti vietinėje NAPA automobilių dalių parduotuvėje, todėl visas procesas yra patogus. Šiame straipsnyje pasirinkta viršutinė radiatoriaus žarna yra kietos linijos žarna, o tai reiškia, kad didžioji žarnos dalis yra kietas vamzdis. Tai neveiks kiekvienai programai, tačiau dauguma transporto priemonių gali naudoti tokio tipo žarnas su tinkamomis jungtimis.

Kaip pasidaryti individualią radiatoriaus žarną » NAPA Know How tinklaraštis

Norint sukurti individualią radiatoriaus žarną, reikia guminių arba silikoninių alkūnių, aliuminio vamzdžių ir kai kurių žarnų spaustukų. Vietinėje NAPA automobilių dalių parduotuvėje bus įvairių alkūnių, kurios paprastai yra skirtos konkrečiai transporto priemonei, tačiau galite nusipirkti žarnų sienelę, kad surastumėte reikiamas dalis. Jungtys gali būti aliuminio arba nailono. Puikus būdas įgyvendinti šį projektą yra žarnų taisymo rinkinys, kuriame yra nailono (kai kurie rinkiniai yra plieniniai arba aliuminiai) jungtys ir spaustukai.

Kaip pasidaryti individualią radiatoriaus žarną » NAPA Know How tinklaraštis

Apatinė šio 1987 m. Camaro žarna buvo pagaminta naudojant žarnų taisymo rinkinį. Naudojant dvi ilgas 1–3/4 colių alkūnes, kurios buvo apipjaustytos taip, kad tilptų kartu, buvo surinkta remonto komplekto jungtis ir kiekviena žarna buvo susukta taip, kad ją būtų galima prijungti atitinkamai prie vandens siurblio ir radiatoriaus. Kai jį pastatėme, skyriai buvo pritvirtinti naudojant standartinius žarnos spaustukus.

Kaip pasidaryti individualią radiatoriaus žarną » NAPA Know How tinklaraštisKaip pasidaryti individualią radiatoriaus žarną » NAPA Know How tinklaraštisKaip pasidaryti individualią radiatoriaus žarną » NAPA Know How tinklaraštis

Viršutinė žarna pareikalavo šiek tiek daugiau darbo. Gamyklos viršutinė žarna beveik pasiekė, bet jai reikėjo dar maždaug aštuonių colių horizontalaus ilgio, kad pasiektų naujojo variklio vandens kaklą. Galėjome perpjauti šią žarną ir suskirstyti daugiau žarnų, naudodami remonto jungtis, bet tai būtų keli spaustukai ir jungtys, o tai tik dar didesnė nuotėkio galimybė ir atrodo ne taip gražiai.

Kaip pasidaryti individualią radiatoriaus žarną » NAPA Know How tinklaraštis

Vietoj to, mes pakėlėme dar keletą alkūnių, abi 90 laipsnių, ir pritvirtinome jas prie vandens kaklelio ir radiatoriaus. Tada išmatavome atstumą tarp dviejų galų, pridėjome apie tris colius, kad būtų galima suspausti erdvę, kuri leidžia 1–1/2 colio kiekvienoje žarnos pusėje.

Kaip pasidaryti individualią radiatoriaus žarną » NAPA Know How tinklaraštis

Tada nupjauname plonasienį 1–3/4 colio aliuminio vamzdelį ir įkišame į alkūnes. Kai buvome patenkinti tarpais, viską suveržėme kartu su daugiau žarnų spaustukų.

Kaip pasidaryti individualią radiatoriaus žarną » NAPA Know How tinklaraštis

Šios naujos žarnos atrodo gerai ir tarnaus varikliui daugelį metų. Puiku yra tai, kad kai galiausiai žarnos susilpnėja, tereikia pakeisti blogą sekciją ir nereikia bandyti prisiminti, kokį žarnų derinį naudojome. Pastaba: jei naudojate plieninį vamzdį, įsitikinkite, kad vidus yra padengtas antikorozine danga. Galų gale jis surūdys, o tai yra blogai, ir jūs nenorite, kad visos rūdys būtų variklio aušinimo sistemoje, todėl geriausia naudoti nerūdijančio plieno, aliuminio arba nailono vamzdelius.

Patikrinkite visus diržus ir žarnas, prieinamus NAPA Online, arba pasitikėkite viena iš mūsų 17 000 NAPA AutoCare vietų, kad atliktumėte įprastinę priežiūrą ir remontą. Norėdami gauti daugiau informacijos apie tai, kaip pasigaminti individualią radiatoriaus žarną, pasikalbėkite su išmanančiu ekspertu vietinėje NAPA AUTO PARTS parduotuvėje.